Payroll logistiek en groothandel
Payroll logistiek en groothandel
De handel kent vele kanalen. Wanneer de eindconsument nog niet in zicht is spreken we van groothandel. Kenmerkend voor de groothandel is de functie van intermediair in de goederenstroom. Aan de ene kant staat de leverancier die zo goed mogelijk wil verkopen, aan de andere kant staat de afnemer die zo goed mogelijk wil inkopen. Een groothandel verkoopt producten in grote aantallen, vaak aan de detailhandel.
Hoe werkt Payroll?
Payroll voor medewerkers in de logistiek en groothandel
Heeft u een groothandel en/of verzorgt u de logistiek van een groothandel, maar kijkt u liever niet om naar arbeidsovereenkomsten, loonuitbetaling en de arbeidsrechtelijke risico’s, dan kunt u kiezen voor payrolling.
Waarom Payroll via Payrollplaats
Omdat Payrollplaats optreedt als juridisch werkgever voor uw personeel, heeft dit de volgende voordelen:
U zet uw personeel in zonder werkgeversrisico’s;
Payrollplaats draagt de arbeidsrechtelijke risico’s;
Payrollplaats zorgt voor arbeidsovereenkomsten, het tijdig uitbetalen van salarissen, vakantiedagen, vakantiegeld en het afdragen van de premies.
Payrollplaats
Payrollplaats heeft jarenlange ervaring op het gebied van payrolling.
Payrolling bespaart veel tijd en biedt u zekerheid. Hierdoor houdt u meer tijd over voor andere werkzaamheden. Bekijk alle voordelen van payroll.
Geïnteresseerd in payroll?
Voor meer informatie over onze payroll mogelijkheden voor logistiek en groothandel medewerkers kunt u contact met ons opnemen.
Offerte aanvragenGunstigste tarieven
Kies voor de beste payroll service tegen de scherpste prijs! Wij hanteren een All-Inn payroll tarief waarbij ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en de transitievergoeding niet apart worden gefactureerd.
Verder lezen over tarieven