Payroll Dordrecht
Payroll Dordrecht
Dordrecht ligt als een ‘eilandje’ in het westen van Nederland, binnen de provincie Zuid-Holland. Bij Dordrecht komen drie rivieren samen: dit drierivierenpunt is het drukst bevaren waterknooppunt van Europa.
Bruggen, sporen en kabels geven Dordrecht een goede verbinding met de Randstad. Dit is de reden dat startende ondernemers uit het westen van Nederland vaak kiezen om zich te vestigen in Dordrecht. De stad biedt over het algemeen goedkopere ruimtes en afnemers zijn toch in de buurt gevestigd.
Hoe werkt Payroll?
Payrolling geschikt voor alle type ondernemers
Payrolling is uitermate geschikt voor startende ondernemers, maar ook voor ondernemers die zich al een tijdje op de markt begeven. Diverse bedrijven in de omgeving kozen al voor de payroll service van Payrollplaats. Omdat Payrollplaats Dordrecht optreedt als wettelijk werkgever voor uw personeel, heeft dit de volgende voordelen:
- Wij dragen de arbeidsrechtelijke risico’s;
- Zonder werkgeversrisico uw personeel inzetten;
- Wij zorgen voor contracten, verloning en bijkomende handelingen.
U hoeft enkel wekelijks de gewerkte uren aan ons door te geven. Wist u dat wij een online urenregistratie gebruiken?
Geïnteresseerd in payroll?
De payroll service van Payrollplaats is voordelig, secuur en geeft u weer tijdsruimte. Lees meer over de voordelen van Payrollplaats Dordrecht. Een offerte aanvragen kan gemakkelijk via onze website, evenals uw medewerker aanmelden.
Wilt u eerst meer weten over onze diensten, dan kunt u contact met ons opnemen.
Offerte aanvragenKlanten over onze payroll service
Gunstigste tarieven
Kies voor de beste payroll service tegen de scherpste prijs! Wij hanteren een All-Inn payroll tarief waarbij ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en de transitievergoeding niet apart worden gefactureerd.
Verder lezen over tarievenVoordelen van payroll bij Payrollplaats
Flexibele verloning en niet gewerkt is niet uitbetaald.
Geen loonadministratie en geen risico’s tegen een scherpe prijs.
Uren verwerken in ons online urensysteem
U heeft minder administratie